Dit is wat onze klanten over ons zeggen.

  • “Tom, Op mijn beurt wens ik u te bedanken voor uw positieve ingesteldheid bij de aanpak van mijn evaluatieproces. Nog veel succes in de nieuwe uitdagingen.” (> A. D.)
  • “Deze snelheid van handelen wordt geapprecieerd!” (>M.P.)
  • “Beste Tom, Ik ben ervan overtuigd dat uw inbreng energie en positieve samenwerking heel wat teweeg heeft gebracht in onze organisatie. Hiervoor enorme dank!” (> P.H.)
  • “Beste Tom, Bedankt om me dit rapport zo snel te bezorgen. Nogmaals bedankt voor jouw flexibiliteit tijdens deze procedure.” (> C. S.)
  • “Hey Tom, Bedankt voor je aanpassingen, hier kan ik zeker mee verder! Heel erg bedankt voor je medewerking in die project en ik houd je op de hoogte van de verdere afloop.” (> J.D.)
  • “Akkoord met uw insteek.” (> D.S.)
  • “Dag Tom, Bedankt voor het rapport, het ziet er goed uit, we sturen het naar de klant. Het advies dat je geeft, ligt helemaal in lijn met wat ik voor ogen had. Hier kan de klant zeker iets mee aanvangen!” (> A.N.)
  • “Beste Tom, Wat betreft de potentieelinschatting, kan ik mij vinden in de sterke en zwakke punten. Bedankt voor de feedback. Het is voor mij zeer leerrijk, zeker ook om een goed beeld van mezelf te krijgen. Nog eens van harte bedankt voor de leuke gesprekken die we hebben gehad. Het was een zeer positieve ervaring.” (> M.B.)  
  • “Dag Tom, Ik volgde onlangs de opleiding STAR bij jou. En we hadden het daar over de bijzonder moeilijke situatie die ik had met een jurylid. Om hieraan te werken en alles uit te praten heb je mij de FRIT-methode uitgelegd. Ik heb het jurylid opgebeld om een gesprek te hebben over de situatie, maar hij vond het niet nodig. Hij was plots helemaal bijgedraaid. Ik heb er ondertussen een selectie mee gehad, en hij gedroeg zich terug professioneel, en volgde de procedure :-). Bedankt dus voor de tip! Ik heb er geen echt gesprek mee gehad, maar toch in een notendop de FRIT toegepast in mijn telefoongesprek waarin ik vroeg om dit even te bespreken, waardoor hij waarschijnlijk toch eens zal nagedacht hebben over zijn gedrag en houding. Bedankt!!” (> E.V.)
  • “Tom, Mooi werk!” (> B.V.)
  • “Dag Tom,  Geen aanvullingen of commentaar. Ik heb intussen mijn evaluatie achter de rug en heb hierbij zeker gebruik gemaakt van de tips die je me meegaf. Goeie babbel als resultaat, dus ik ben zeer tevreden!” (> L.D.)
  • “Dag Tom, Deze week had ik opleiding Leiderschapstraject en het thema was “Communiceren”. Ik moest aan u denken waardoor ik dit mailtje stuur. Bepaalde elementen kwamen terug naar boven. Met mij gaat alles goed. In mijn functie voel ik mij steeds zekerder. Het durven “neen” zeggen lukt mij steeds beter en beter. Ik kan inderdaad niet voor iedereen goed doen en ik kan er ook nog mee leven.” (> M.D.)
  • “Dag Tom, Wel bedankt voor deze snelle reactie. Zowel K. als ikzelf kijken alvast positief terug naar het coachingsmoment van afgelopen maandag. De opmerkingen werden zowel door haar (focus op belangrijk/ niet  dringend) als door mij (letten op meer smart formuleren) geapprecieerd en reeds door beiden bewust toegepast …, en dat is er net zo tof aan. Je kan er direct mee aan de slag. Tot ziens.” (> B.G.)
  • “Tom, Bedankt voor de supersnelle service.” (> K.S.)
  • “Hartelijk dank Tom, zo'n sessie met een HR expert doet toch iets met een kandidaat, nooit gedacht dat die impact zo langs twee kanten zou werken en ik bedoel het hier positief als zelf-reflectietool.” (> D.D.)
  • “Beste Tom, ik ben positief verrast dat je een negatief advies zo motiverend brengt. Die ontwikkelpunten erbij geven haar een perspectief voor de toekomst. Het klopt en je benoemt het zoals de leidinggevende het ook zei aan te voelen. En de vorm, daarover hadden we het al. Voor mij is dit dik OK.” (> A.D.)           
  • “Goeiemiddag Tom, Alles is in orde, bedankt hiervoor!” (> H.B.)
  • “Dag Tom, zeer goede input van de gescreende kandidaat, waarvoor dank!” (> I.A.)
  • “Beste Tom, Dikke proficiat met deze erkenning. Kwaliteit drijft steeds boven!” (> H.V.)
  • “Beste Tom, wij willen niet nalaten je van harte proficiat te wensen met je erkenning op je domein door de Vlaamse overheid. We hebben je professionele aanpak kunnen ervaren. Hierbij aansluitend willen we je danken voor je ondersteuning in de voorbije maanden. We wensen je veel succes toe.” (>J.G.)
  • “Beste Tom, dank je wel voor het doorsturen van mijn profiel. Ik vond het in ieder geval een zeer interessante ervaring en zeker ook aangenaam wat de mogelijkheden zijn naar de toekomst toe.” (> S.V.)
  • “Prachtig Tom, een grote proficiat!” (> A.S.)
  • “Dag Tom, Je hebt dat heel warm aangepakt gisteren! Mensen zien in jou een heel goede coach! ‘T was in elk geval een positief contact! Het belooft een mooie dag te worden. Tot later en nog eens bedankt voor de zeer ruime voorbereiding en met de sessie gisteren is de volgende fase in het project goed op gang getrokken.” (> G.V.)
  • “Dag Tom, Ik heb je leidraad daarnet over gemaakt. Mooi, gestructureerd, goede tips, to-the-point! Op hun maat, duidelijk inspelend op basis van de eerste gesprekken, je observaties… Dank voor je betrokkenheid. Deze leidraad is als een ‘pousse-café’ na de maaltijd, onverwacht, aangeboden door het huis… Het is een goed huis.” (> G.V.)
  • “Tom, je scherpe blik en wijsheid maken jouw assessment rapporten sterk waardoor ze een echte meerwaarde betekenen voor onze organisatie.” (> C.G.). 
  • “Dag Tom, Veel dank hiervoor. Ik waardeer de zorgvuldigheid waarmee je dit behandelde zeer en denk dat dit een bijzonder goede bijdrage aan een voldragen procedure is geweest. Hartelijke groet.” (> C.G.)
  • “Goeie morgen Tom, Nogmaals dank voor het verhelderend overleg i.v.m. onze klant. Ik apprecieer de openheid waarmee we de dingen bespreken en aanpakken. Hier voel ik me zeer goed bij.” (> P.V.)
  • “Ik heb het verslag doorgenomen en kan er mij in vinden. Een mooie basis voor verdere gesprekken en verdere groei.” (> M.C.)
  • “Met de inhoud van het rapport ben ik volledig akkoord. Knap werk trouwens :).” (> C.O.)
  • “Op mijn beurt moet ik je bedanken voor de boeiende manier waarop je de test aan hebt gepakt.” (> S.C.)
  • “Je maakte een zeer duidelijk en uitgebreide samenvatting. Bedankt voor de interessante namiddag. Je bent een inspirerend man!“ (> E.G.)
  • “M. is erg tevreden over je werk. Volgens haar zijn er nog leidinggevenden die een dergelijk coaching coaching kunnen gebruiken.” (> M.V.)
  • “Dag Tom, Eerst en vooral zou ik je willen bedanken voor de coachsessies van de afgelopen maanden. Ik durf te zeggen dat ik er enigszins argwanend aan begonnen ben: zoals je weet heb je me in het verleden niet meteen het beste gevoel over mezelf bezorgd na onze gesprekken en dat was iets wat ik nu te allen tijde wou vermijden. Na drie sessies samen durf ik zeggen dat ik steeds zelfzekerder uit onze gesprekken ben gekomen en telkens met een duidelijk doel voor ogen rond wat ik de komende weken/maanden wilde gaan realiseren. Het doel van onze sessies samen was voor mij om een duidelijker beeld te krijgen van wat ik in de toekomst graag zou willen gaan doen: blijf ik bij mijn huidige werkgever en zo ja: hoe wil ik die job dan verder ingevuld zien? Hierin ben ik duidelijk geslaagd dankzij jouw hulp.” (> L. D.)
  • “Beste Tom, Ik ben erg tevreden hoor. Uiteraard over het resultaat maar ook over het gebeuren zelf. Ik vond het best moeilijk ('t hield wel aan de ribben), je kreeg me ook zo ver om veel te vertellen en zag ook wel een aantal dingen zonder dat ik ze zei. Dat alles dan respectvol in een verslag terecht komt, 'makes my day'. Hopelijk heb je een even fijn weekend als ik. Groetjes."(> M.C.)
  • “Tom is zeer open en durft zonder te kwetsen te zeggen waarop het staat. Na elke coachsessie wordt een gedetailleerd verslag opgemaakt dat steeds als naslagwerk kan geraadpleegd worden. De permanente bereikbaarheid van Tom die voor mij een grote geruststelling en vangnet is, is een grote troef in de aanpak. Zoals aangegeven, ben ik tevreden over de praktische 'down-to-earth'-werkwijze en de permanente bereikbaarheid.” (> T.V.).  
  • “Ik heb dit coachtraject positief ervaren. Ik vond de manier van communiceren met Tom zeer goed, ‘to he point’ en direct wanneer nodig.  Hij stelt mijn antwoorden in vraag en geeft direct feedback. Tom is zeer betrokken. Soms ook confronterend wanneer dit nodig is. Wanneer een probleem of opdracht zich stelt, pak ik ze niet aan zonder eerst keuzes te maken. Ik delegeer ondertussen ook al wat meer, wat in het begin niet vanzelfsprekend was. Ik voel mij meer zelfzeker als ik voor de groep sta en er een discussie zit aan te komen. Ik bereid gesprekken met collega’s en vergaderingen goed voor met in het achterhoofd de in het coachtraject aangereikte tools. Ik vind het belangrijk dat ik vooruitgang boek en dit coachtraject maakte dat voor mij ook zichtbaar.” (> W.L.)    
  • “Ik vond het een goede sessie gisteren en ben blij in te zien dat ik mooie stappen zet en een en ander integreer! Kortom de laatste stap in een veranderingsproces en dat doet na al die jaren deugd.” (> A.D.)
  • Hoe heb ik dit coachtraject ervaren? “Als een begeleide zoektocht mét valkuilen…” Wat heb ik geleerd? “Het wondermiddel vond ik niet maar ik leerde mijn eigenheden positief aanwenden.” Wat doe ik nu anders?  “Ik neem meer afstand .. tweemaal nadenken.. mijn eigen agenda mogen doorduwen (maar soms nog te weinig moed om dat te doen en liever in mijn hoekje blijven knoeien). Wat viel mij op over de aanpak/gesprekstechniek van de coach? “Tom is confronterend, uitdagend én de eerste waarmee ik in jaren Westvlaams spreek in een niet familiale context…” (> C.D.)  
  • "Beste Tom,  Heel erg bedankt voor jouw snelle en constructieve medewerking. Mijn vertrouwen in jou was er al, daarom had ik jou aanbevolen." (> M.V)
  • "Dag Tom, Ik wil je graag ook nog even bedanken voor de zeer vlotte samenwerking én je flexibiliteit om ons op zo’n korte termijn van dienst te zijn. De rapporten werden door de jury ervaren als een duidelijke meerwaarde in de procedure." (> S.V.)
  • "Bedankt voor het genuanceerde verslag dat me stimuleert naar verdere persoonlijke groei.... Ik ben daarom zeer erkentelijk voor uw aanpak van het assessment." (> I.D.) 
  • "Ik wil je alvast bedanken voor de aangename tijd. Voor mij persoonlijk heeft deze tijd me weer wakker geschud, het gevoel dat ik er niet alleen voor sta en er iemand achter me staat wanneer het nodig is, sterkt mij. Wat ik van voorgaande coachsessies heb ervaren, is dat door tests je eigen capaciteiten, sterktes en zwaktes, vlug en helder in kaart worden gebracht. Hierdoor kan je de tijd nemen om stil te staan en te reflecteren over het nu en de toekomst. Dit maakt me productiever ! Ik neem vooral mee om op tijd even stil te staan en te kijken naar wat ik wil bereiken." (> P.B.)
  • "Ik heb echt veel geleerd uit deze periode, en afgezien.  Het zal in het begin misschien wat wennen zijn dat ik geen populatie meer heb maar ik ben heel gelukkig met deze oplossing en blij dat ik bij mijn huidige werkgever kan blijven. Ik moet nu ook rapporteren aan iemand anders. Ik wou je ook nog bedanken, want je was een hele steun in deze zware en moeilijke periode." (> E.C.)
  • "Wij zijn als organisatie heel tevreden over het gegeven advies. Tom is een partner waarop je kan rekenen en die snel op de bal speelt." (> S. M.)
  • "Alle rapporten en adviezen van Tom zijn 'SMART' en onderbouwd met theoretische concepten. De timings worden steeds gerespecteerd." (> M.VH.)  
  • "We appreciëren de no-nonsense aanpak, de flexibliteit en het actieve meedenken van Tom met onze organisatie. Naast de goede prijs/kwaliteit verhouding van de adviezen van TOM DEBAERE HRM, kunnen wij ook stellen dat de adviezen geen management blabla is... Tom luistert goed naar de noden. Hij begrijpt onze vragen en de cultuur van onze organisatie." (> T.M.)   
  • "Tom teedt bij ons op als objectieve partij. Hij denkt met ons mee. Zijn adviezen, ondersteuning en begeleiding zijn nuttig, zinvol en praktisch bruikbaar. Dit betekent een grote WINST voor onze organisatie." (> RVC O)
  • "Dag Tom, Bedankt voor je mailtje. Het gaat beetje bij beetje beter. Ik ben nog steeds erg moe, maar ik ga vroeg slapen en neem veel me-time en zorg goed voor mezelf. Ik baken flink mijn uren af en ik heb vorig weekend een heel leuk weekend gehad met mijn gezin. Met dank aan jouw tips. Ik ben vol goeie moed en geloof dat mijn POP me echt kan helpen. Bedankt voor vorige week." (> C.B.)
  • "Goeiemiddag Tom, Op het onverwachts heb ik een loonsverhoging gekregen. Dat komt misschien door de loonbaancoaching en alles wat ik bij jou geleerd heb.Bedankt." (> A.V.).
  • "De teamcoachsessie is niet echt een opleiding, maar de begeleiding was zeer goed. De manier waarop aangestuurd werd naar verschillende onderwerpen zonder ze zelf te benoemen, getuigt van veel inzicht en inlevingsvermogen." (> GLK). 
  • "Ik wil jullie beiden danken voor de hartelijke ontvangst en de positieve coaching! Dankzij jullie ben ik weer in mezelf gaan geloven. Ik sta weer zelfverzekerder in mijn schoenen en geloof in mijn kunnen." (> I.W.)
  • "Door onze ontmoetingen ben ik iets bewuster gaan kijken naar mijn omgeving en talenten." (> J.M.) 
  • "Beste Tom, bedankt voor alle documenten! Amai die vijf basis irrationele gedachten zijn wel erg sterk aanwezig bij mij. Daar kan ik mee aan de slag! Heel erg bedankt! Bedankt voor de begeleiding! Ik heb er sowieso dingen uitgehaald, ik vind het vooral super dat ik nog meer inzicht heb in waarom ik bepaalde dingen denk en daardoor ook voel, van waaruit dit eigenlijk komt!" (S.V.) 
  • "Nogmaals dank voor de professionele coaching!" (S.D.)
  • Voor mij is het helder en beantwoordt dit rapport aan het beeld dat ik had. Het is goed om dat bevestigd te zien ( twee ogen🙂)." (> M.V.)